lördag 5 april 2014

Kuddar

Tänk vad lite kuddar kan göra för en vitmålad kökssoffa. Kuddarna är en mix från H&M Home, min mamma och Elcestockholm.

Varje år blir jag lika fövånad över hur fint kvällssolen skiner in i köket och vardagsrummet. Och varje år blir jag lika trött över att allrummet på övervåningen blir alldeles för varm på sommaren, men hellre för varmt än mörkt.

Jag brukar aldrig fått mina Cyklamen att överleva, de brukar vissna efter ett par veckor. I år växer de så att det knakar och det kommer knoppar på knoppar. Blommorna har så långa skaft att de inte orkar stå upp i krukan så egentligen är de inte så vackra trots att de överlever.



Vi har tillbringat dagen ute i solen. Vi har grillat hamburgare på trädäcket och det smakade riktigt gott. Nu känner jag har mina fräknar växer i ansiktet, de har kommit för att stanna! Suck!

Trevlig lördag!

Kr♡m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar