måndag 25 augusti 2014

Sött, salt, sovmorgon och stress

Tanken var att jag med mina bilder skulle förmedla hur gott det är med kokta rödbetor, smör och lite flingsalt, en blandning av salt och sött. Men jag är den första att säga att mina bilder inte ser direkt mumsiga ut. Kanske beror det på formen.....Ni får helt enkelt lita på mina ord.



Det är måndag! Ny vecka!

Började veckan med sovmorgon och oj, vad stressigt det är med sovmornar. Vi tyckte att det var väldigt lyxigt med en extra timme i sängen och vi tog det alldeles för lugnt och fick tokstressa till skola och jobb. Efter det blev hela dagen knasig, det gick inte att sluta stressa. Det är samma känsla som när jag har försovit mig, allt blir i otakt. Jag har inte lugnat ner mig än och nu är det dags att lägga sig och sova. Jag hoppas att jag är i takt i morgon.

♥♥♥ Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar