torsdag 16 oktober 2014

Sneak peak

Hej!

Äntligen efter några mejl kom leveransen. Jag antar att vårt lilla webbutik inte högprioriteras, vi är väl som en "fis i rymden" men det känns tråkigt att behöva påminna.

Det var i alla fall jättefina saker som kom och jag lovar att visa dem i helgen, i kväll räcker inte tiden till och min kamera behöver hjälp av dagsljuset. Det blir en liten sneak peak.

 Fina kuddfodral och vacker ljuskopp som skiftar i guld.
Det är kaos i vår lilla hall och det är inte det lättaste att gå igenom allt när man dessutom är allergisk mot kartonger. Ögonen rinner, det kliar i ansiktet och jag nyser och nyser. Det gäller att kontrollera allt, antal och eventuella defekter. Allt ser bra ut och det ska bli roligt att lägga ut alla fina saker i webbutiken.

Nu ska jag fortsätta i röran, så att vi kommer ut i morgon bitti. Jag vill också hinna dammsuga bort  "kartongdammet" innan barnen ska nattas. Usch, för allergi!

Vi ses!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar