måndag 27 oktober 2014

Vi tar en repris

Vi lyxar till det och äter räksmörgåsar igen. Är det lov så är det! Det är helt vanliga enkla räckmackor med ägg, skaldjursgegga, grönsaker och räkor. Jag och T tycker om romen men inte M så den går bort, men jag är inte så noga, små små korn får vara kvar.

Hej mina vänner!

Njuter ni av lov? 

Jag har precis kommit hem från frisören och undrar om jag är nöjd. "Min" frisör är mammaledig och jag gick till den som ligger närmast, rättare sagt några hundra meter från huset. Det blev bra och jag ska betala. Nej, jag tog inte "springnota", när jag var klar visade sig att de inte tar kort (?) och jag fick uppskov till i morgon förmiddag.

I dag har det blåst varma vindar och det känns konstigt att det är så varmt i slutet av oktober. Undrar hur vintern blir?

T är feberfri men trött och vi har tagit det lugnt i dag också. Vi har Halloweenpysslat pumpor, spöken och snälla häxor. Vi hoppas på en regnfri dag i morgon, vi behöver få frisk luft.

♥ Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar